Spørreundersøkelse nettside Spørsmål:Ditt navn:*Clear selectionDin epost:*Clear selection1. Hvor ofte sjekker du denne vår nettside?*Jevnlig, Hvert fall hver uke.En gang i måneden kanskje.Bare når jeg blir anmodet om å sjekke spesiell info.Aldri.Clear selectionNoe annet du vil legge til i punkt.1 ?: (Frivillig)Clear selection2. Får du den informasjonen du trenger på vår nettside?*JaStort sett, men det er ting jeg savner.Nei. Finner ikke det jeg søker.Clear selectionUtdyp gjerne ditt svar på spørsmål 2. her:Clear selection3. Er vår nettside brukervennlig? Er menysystemet greit?*Jeg finner greit frem både via forsiden og via menysystemet. Jeg ser bare på forsiden. Jeg forstår ikke menysystemet. Jeg finner frem i menysystemet men finner ikke det jeg søker.Clear selectionUtdyp gjerne ditt svar på spørsmål 3. her:Clear selection4. Hvordan synes du online, kontinuerlig tildeling av båtplasser fungerer?*Jeg synes det nye, digitale tildelings-systemet fungerer bra. Å søke båtplass 'hjemmefra' passer meg.Systemet er bra. Fint å kunne omsette og leie når som helst året gjennom i stedet for ett årlig, fysisk fremmøte.Jeg forstår ikke hvordan dette online-systemet fungerer.Ingen formening. Ikke behov for å sette meg inn i det foreløpig. Clear selectionUtdyp om ønskelig ditt svar på spørsmål 4. her:Clear selection5. informasjonen om det nye tildelings-systemet er 'innbakt' i retningslinjene som omhandler hele prosessen med medlemskap, søknader, ventelister, ledige plasser og tildeling. Hvordan synes du om denne informasjonen i sin helhet?*Detaljert og bra. Jeg forstår alt.Veldig mye info. Men jeg har lest og forstår det essensielle og mener det holder.Har forsøkt å sette med inn i det, men forstår lite av det.Altfor omfattende og tungt. Har ikke orket å lese det.Ikke aktuelt for meg foreløpig, så jeg har ikke satt meg inn i det. Hvor finner jeg det?Clear selectionUtdyp gjerne ditt svar på spørsmål 5. her:Clear selection6. Det oppfordres til å søke hjelp (spørre) om ting som er uklart. Har du benyttet deg av det? Hva er din erfaring med hjelpen?*Jeg har ikke hatt behov for å spørre om noeJeg har spurt og fått den hjelpen jeg har trengt.Jeg har søkt hjelp men blir ikke klokere likevel.Clear selectionUtdyp om ønskelig ditt svar på spørsmål 6. her:Clear selectionTil slutt. Skriv gjerne med helt egne ord om hva du mener om vår informasjon, tildeling av plasser, eller annet du brenner for å 'få ut': (Frivillig)Clear selectionRestart