E-postadresser

Kjære medlemmer!

Vi i styret har tidligere oppfordret til å hjelpe oss med å få vårt medlemsregister komplett med EPOSTER til dere ALLE!  Vi må dessverre innse at tilbakemeldingene ikke har vært imponerende så langt. I disse turbulente virustider er det viktigere enn noen gang å kunne nå raskt ut til dere med info! Møter og arrangementer kan endre tider og / eller gjennomføringsmåter på kort varsel -også i tråd med myndighetenes bestemmelser.

Derfor forsøker vi igjen; Still deg spørsmålet –har vi DIN korrekte epost-adresse??

Og er du usikker på om vi har riktig epostadresse så send oss den for sikkerhets skyld. Bedre med en ‘unødig’ melding enn ingen melding! OG -ta også gjerne kontakt med venner / andre medlemmer -som du vet kanskje sliter med disse tingene -og hjelp dem slik at de også får info.

Det er viktig å følge med her på vår nettside -samt Facebook -Følg oss der!
MEN FRA I ÅR VI VIL OGSÅ TA I BRUK DIGITALT NYHETSBREV!

Derfor MÅ vi ha korrekte epost-adresser til dere slik at våre budskap når frem.

Ta kontakt med en av oss i styret -fortrinnsvis Ragnar Fredrik Johansen -som er ansvarlig for medlemslister. Send SMS til 90843330 -eller om du kan -epost til: ragnarfredrik@gmail.com

Vi gjør oppmerksom på at som medlem er man forpliktet til å søke informasjon og legge til rette slik at den mottas! Styret i LBF ser seg ikke ansvarlig for info som ikke når frem til dem som ikke følger opp dette.

I disse dager legges årets datoer for trekningsmøte / årsmøte og annen info ut på nett.

Vi legger både retningslinjer og forbehold for slikt i år. Tingene endrer seg raskt og plutselig. Derfor må vi ha kontakt med dere! 😊 -nå -og for fremtiden..

Vi mangler i skrivende stund eposter til 19 stk: (Oppdateres etter hvert som vi får rettelser; sist: 13.04.21)

Hvidsten Rune
Sørheim Thor
Riiser Rolf
Hansen-Bauer Helen
Snellingen Ragnar
Aaleskjær Jon
Lie Trygve
Bjørnli Victor
Stene Olsen Arne
Eriksen Erik
Skjellin Tone
Heidenstrøm Bjørn
Hansen Gerd
Martinsen Tore
Svendsen Jens Petter
Jansen Per Cato
Nordby Erik
Slangsvold Egil
Kjenne Svein

I tillegg fant Nyhetsbrevet ikke frem til følgende medlemmers epostadresser:
Dahlen Sonja Kristin | Christoffersen Elisabeth | Ekornås Unni | Nysveen Olafsen Kristin

-håper vi hører fra dere!
(5 retur-adresser er rettet etter utsending så de vil forhåpentlig motta neste brev)

Tusen takk for at dere vil ta tak i dette!