E-postadresser og fakturaer

24.01.22

Fra nå vil vi benytte e-post som standard sendemåte for årlige fakturaer. Kontingenter og årsleie som sendes ut i februar vil altså sendes digitalt. E-posten er selvsagt helt enkel og selvforklarende i utgangspunktet. Men for å informere så godt vi kan gir vi her en kort info om hvordan den vil se ut:

I emnefeltet i din e-postklient:

Åpnet e-post:

For å åpne fakturaen klikker du på linken slik det illustreres over. Da åpnes en ny fane eller nytt vindu i din nettleser:

Dette er din faktura. Om du ønsker kan du laste den ned som en PDF fil som vist over.

Vi har lenge etterlyst e-post- adresser fra dere (se under) og det er ikke mange vi mangler nå. Likevel; sørg alltid for at vi har korrekte e-postadresser til dere! Oppdater oss dersom du bytter eller har gammel adresse!

Dersom du av en eller annen grunn ikke ønsker faktura pr e-post så gi beskjed til ragnarfredrik@gmail.com - 90843330 -så vil du få den i posten.
Men merk at det i fremtiden vil bli vurdert å innføre fakturagebyr på papirfakturaer da konto for porto vil bli justert i budsjettet.

Tips: Sjekk alltid 'spam-boksen' din. Noen ganger havner eposter der som ikke burde havnet der.

Vi skrev for en god stund siden:

Kjære medlemmer!

Still deg spørsmålet -har vi DIN korrekte epost-adresse??

Og er du usikker på om vi har riktig epostadresse så send oss den for sikkerhets skyld. OG -ta også gjerne kontakt med venner / andre medlemmer -som du vet kanskje sliter med disse tingene -og hjelp dem slik at de også får informasjon fra oss.

Vi har tatt i bruk digitalt nyhetsbrev. Vi ønsker også å sende fakturaer etc. med epost.
Derfor MÅ vi ha korrekte epost-adresser til dere.

Ta kontakt med en av oss i styret -fortrinnsvis Ragnar Fredrik Johansen som steller med medlemslister. Send SMS til 90843330 -eller om du kan -epost til: ragnarfredrik@gmail.com

Vi gjør oppmerksom på at som medlem er man forpliktet til å søke informasjon og legge til rette slik at den mottas!

Vi mangler i skrivende stund eposter:

Riiser Rolf, Snellingen Ragnar, Lie Trygve, Bjørnli Victor, Heidenstrøm Bjørn, Hansen Gerd, Svendsen Jens Petter, Jansen Per Cato

Eposter som siste Nyhetsbrev -2022 -ikke fant frem til:

Gundersen Eirik, Christoffersen Elisabeth